telefonZapytania ofertowe

Produkty zabezpieczające

Zapory antyterrorystyczne TITAN

Zapora drogowa typu TITAN jest konstrukcją zabezpieczającą obiekty specjalne i strategiczne. Zasilana jest z osobnej szafy sterowniczej zawierającej zasilacz hydrauliczny HPU oraz układ sterowania PLC. Całość zasilana jest napięciem trzyfazowym 400V 50Hz. Standardowa maksymalna odległość montażowa zapory od szafy sterującej to 7 metrów, na żądanie dostępne są inne długości. Konstrukcja została wykonana ze stalowych kształtowników takich jak HEB’y, dwuteowniki oraz profile stalowe. Pokrycie wierzchnie to antypoślizgowa blacha ryfowana. Każda z zapór posiada w swojej wewnętrznej konstrukcji siłowniki hydrauliczne oraz niezbędną elektronikę umożliwiającą pracę w najcięższych warunkach. Odwodnienie konstrukcji odbywa się poprzez dwa ujścia drenażowe z tyłu konstrukcji. System sterowania zaporą może być podłączony do dowolnego systemu zarządzającego obiektem. W standardzie zapora wyposażona jest w przewodowy pulpit sterujący dla strażnika, który należy umieścić w strażnicy bądź pomieszczeniu odpowiedzialnym za kontrolę dostępu.

Dane techniczne
  • Szerokość – od 3 do 6 metrów
  • Odporność na uderzenie – stopień projektowanego bezpieczeństwa K12 (7500 kg@80km/h)
  • Wysokość elementu blokującego – 1100 mm
  • Głębokość fundamentu – 1800 mm
  • Funkcja szybkiego działania awaryjnego (EFO) – dostępna dodatkowo (1.5 sekundy wyrzut EFO)
  • Silnik – 415 V AC 3-fazowy 50 Hz, 4 kW (5,5 kW z EFO)
  • Napięcia sterownicze – 24 V DC
  • Napęd konstrukcji blokującej – hydrauliczny HPU
  • Czas cyklu – podnoszenie około 4-6 sekund / z EFO 1,5 sekundy
  • System zadawania komend – w standardzie aluminiowy pulpit sterujący na przewodach; opcjonalnie każdy inny dowolnie wybrany system
  • Sterowanie ręczne – tak, zintegrowana pompa hydrauliczna ręczna do pracy w przypadku awarii zasilania / praca w trybie awaryjnym
  • Dopuszczalne obciążenie osi – 15 ton w standardzie
  • System odwadniający – tak, nachylenie jezdni ok. 2% w kierunku od zapory lub w kierunkach bocznych
  • Wykończenia konstrukcji – wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo; elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo); czarno-żółte pasy malowane na elemencie blokującym
  • Elementy ostrzegawcze – barwy żółto-czarne + lampy ostrzegawcze LED na froncie klina blokującego
  • Jednostka sterująca – stalowa wzmocniona szafa HPU IP54, szafa wewnętrzna ze sterowaniem IP66 ; wymiary standardowej szafy 800x600 H=1800 mm; waga kompletnej szafy ok. 280 kg
  • Detektor pętli indukcyjnych – detektor pętli 2-kanałowy z funkcją bezpieczeństwa – opcja dodatkowa płatna (opcjonalnie dowolna konfiguracja funkcji)

Zapory antyterrorystyczne SHIELD

Zapora drogowa typu SHIELD jest konstrukcją zabezpieczającą obiekty specjalne i strategiczne. Zasilana jest z osobnej szafy sterowniczej zawierającej zasilacz hydrauliczny HPU oraz układ sterowania PLC. Całość zasilana jest napięciem trzyfazowym 400V 50Hz. Standardowa maksymalna odległość montażowa zapory od szafy sterującej to 7 metrów, na żądanie dostępne są inne długości. Konstrukcja została wykonana ze stalowych kształtowników takich jak HEB’y, dwuteowniki oraz profile stalowe. Pokrycie wierzchnie to antypoślizgowa blacha ryflowana. Każda z zapór posiada w swojej wewnętrznej konstrukcji siłowniki hydrauliczne oraz niezbędną elektronikę umożliwiającą pracę w najcięższych warunkach. Odwodnienie konstrukcji odbywa się poprzez dwa ujścia drenażowe z tyłu konstrukcji. W standardzie zapora wyposażona jest w przewodowy pulpit sterujący dla strażnika, który należy umieścić w strażnicy bądź pomieszczeniu odpowiedzialnym za kontrolę dostępu. System sterowania zaporą może być podłączony do dowolnego systemu zarządzającego obiektem.

Dane techniczne
  • Szerokość – od 3 do 6 metrów
  • Odporność na uderzenie – stopień projektowanego bezpieczeństwa K4/K8/K12 (6800@48km/h; K8; 7500 kg@80km/h)
  • Wysokość elementu blokującego – standardowo 665 mm (zakres od 650 do 1200 mm)
  • Głębokość fundamentu – 340 mm – 400 mm
  • Funkcja szybkiego działania awaryjnego (EFO) – dostępna dodatkowo (1.5 sekundy wyrzut EFO)
  • Silnik – 415 V AC 3–fazowy 50 Hz, 4 kW (5,5 kW z EFO)
  • Napięcia sterownicze – 24 V DC
  • Napęd konstrukcji blokującej – hydrauliczny HPU
  • Czas cyklu – podnoszenie około 4–6 sekund / z EFO 1,5 sekundy
  • System zadawania komend – w standardzie aluminiowy pulpit sterujący na przewodach; opcjonalnie każdy inny dowolnie wybrany system
  • Sterowanie ręczne – tak, zintegrowana pompa hydrauliczna ręczna do pracy w przypadku awarii zasilania / praca w trybie awaryjnym
  • Dopuszczalne obciążenie osi – 15 ton w standardzie
  • System odwadniający – tak, nachylenie jezdni ok. 2% w kierunku od zapory lub w kierunkach bocznych
  • Wykończenia konstrukcji – wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo; elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo); czarno–żółte pasy malowane na elemencie blokującym
  • Elementy ostrzegawcze – barwy żółto–czarne + lampy ostrzegawcze LED na froncie klina blokującego
  • Jednostka sterująca – stalowa wzmocniona szafa HPU IP54, szafa wewnętrzna ze sterowaniem IP66; wymiary standardowej szafy 800x600 H=1800 mm; waga kompletnej szafy ok. 280 kg

Zapory antyterrorystyczne TYRE KILLER

Zapora drogowa typu TYRE KILLER jest konstrukcją zabezpieczającą obiekty specjalne i strategiczne. Zasilana jest z osobnej szafy sterowniczej zawierającej zasilacz hydrauliczny HPU oraz układ sterowania PLC. Całość zasilana jest napięciem trzyfazowym 400V 50Hz. Standardowo hydrauliczna szafa sterująca jest odseparowana od całej konstrukcji na pewną odległość. Można to jednak modyfikować. Konstrukcja została wykonana ze stali wysokiej jakości, obudowa (korpus) zbudowana jest z kątowników, blach oraz profili stalowych zamkniętych, ostrza (zęby) to jakościowa stal o specjalnie opracowanym kształcie. Pokrywy stanowią również elementy blachy grubościennej. Każda z zapór posiada w swojej wewnętrznej konstrukcji siłowniki hydrauliczne oraz niezbędną elektronikę umożliwiającą pracę w najcięższych warunkach. Odwodnienie konstrukcji odbywa się poprzez dwa ujścia drenażowe z tyłu konstrukcji. Standardowo zapora wyposażona jest w pulpit sterujący wraz ze stopem awaryjnym. System wysterowania jest natomiast całkowicie dowolny poczynając od podłączenia do dowolnego systemu zarządzającego obiektem, poprzez piloty i kończąc na czytnikach tablic rejestracyjnych.

Dane techniczne
  • Szerokość – od 3 do 6 metrów
  • Odporność na uderzenie – stopień projektowanego bezpieczeństwa K12 (7500 kg@80km/h)
  • Wysokość elementu blokującego – 450 mm
  • Głębokość fundamentu – 800 mm
  • Funkcja szybkiego działania awaryjnego (EFO) – dostępna dodatkowo (1.5 s wyrzut EFO)
  • Silnik – 415 V AC 3–fazowy 50 Hz, 4 kW (5,5 kW z EFO)
  • Napięcia sterownicze – 24 V DC
  • Napęd konstrukcji blokującej – hydrauliczny HPU
  • Czas cyklu – podnoszenie około 4–6 sekund / z EFO 1,5 sekundy
  • System zadawania komend – w standardzie aluminiowy pulpit sterujący na przewodach; opcjonalnie każdy inny dowolnie wybrany system
  • Sterowanie ręczne – tak, zintegrowana pompa hydrauliczna ręczna do pracy w przypadku awarii zasilania / praca w trybie awaryjnym
  • Dopuszczalne obciążenie osi – 15 ton w standardzie
  • System odwadniający – tak, nachylenie jezdni ok. 2% w kierunku od zapory lub w kierunkach bocznych
  • Wykończenia konstrukcji – wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo; elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo); czerwone pasy odblaskowe na ramieniu zderzeniowym
  • Elementy ostrzegawcze – ostrza malowane proszkowo na kolor czerwony
  • Jednostka sterująca – stalowa wzmocniona szafa HPU IP54, szafa wewnętrzna ze sterowaniem IP66; wymiary standardowej szafy 800x600 H=1800 mm; waga kompletnej szafy ok. 280 kg

Zapory antyterrorystyczne MONOBLOCK

Zapora MONOBLOCK to pojedyncza blokada drogowa montowana pod ziemią. Ten typ jest przeznaczony dla wąskich chodników czy przejazdów. Możliwość łączenia w zestawy w jednym systemie. Poziom bezpieczeństwa K12, zatrzyma ciężarówkę o wadze 7,5 tony poruszającą się z prędkością 80k/h. Szerokość blokowanej przestrzeni 400 mm, wysokość 600 mm. Sterownik PLC MITSUBISHI umieszczony w szafie zewnętrznej w odległości 7 metrów od blokady drogowej.

Dane techniczne
  • Panel sterujący
  • Hydrauliczna pompa na wypadek awarii
  • Światło ostrzegawcze
  • Węże hydrauliczne oraz przewody elektryczne
  • 2-kanałowy detektor pętli
  • Konsola sterownicza
  • Czytnik kart
  • Fotokomórki (kurtyna optyczna)
  • Akumulator hydrauliczny do szybkich operacji awaryjnych (EFO) – czas otwarcia 1,5 s
  • Światło ostrzegawcze LED
  • Sygnalizacja świetlna LED na osobnym słupie (zielone / czerwone)

Zapory antyterrorystyczne RAPIER

Zapora typu RAPIER to pojedyncza blokada drogowa mobilna która montowana jest nawierzchniowo. Cechuje się przede wszystkim tym że z kilku modułów można zbudować żądaną szerokość blokowania przejazdu co za tym idzie istnieje możliwość łączenia w zestawy. Zapory są w stanie zatrzymać ciężkie pojazdu rozpędzone do dużych prędkości.

Dane techniczne
  • Wysoka jakość
  • Mobilność pojedynczego segmentu
  • Lekkie segmenty ok. 50 kg pojedyncza zapora
  • Wysokość elementu blokującego 995 mm

Zapory antyterrorystyczne BOLLARD

Słupek zderzeniowy PASSIVE BOLLARD jest konstrukcją umożliwiającą w łatwy i szybki sposób zabezpieczenie zagrożonych obszarów i stref obiektów specjalnych przed pojazdami niepowołanymi bądź stwarzającymi niebezpieczeństwo. Wykonanie standardowe to ocynk ogniowy części zderzeniowej. Opcjonalnie można wykonać malowanie proszkowe w dowolnym standardowym kolorze z palety RAL lub domówić pokrywający cały słupek rękaw z inox’u bądź stali nierdzewnej. Konstrukcja słupka wykonana jest z grubościennej , gatunkowej stali a podstawa gwarantuje pewne i trwałe połączenie z fundamentem. Słupki BOLLARD mogą zostać wyposażone dodatkowo w taśmę odblaskową oraz oświetlenie ostrzegawcze, które zwiększa widoczność w nocnych oraz trudnych warunkach.

Dane techniczne
  • Wysokość słupka – od 600 do 1200 mm
  • Odporność na uderzenie – stopień projektowanego bezpieczeństwa K12 (7500 kg@80 km/h , dostępne K4 oraz K8)
  • Wysokość elementu blokującego – 800 mm w standardzie
  • Głębokość fundamentu – 900 mm
  • Gatunek stali użyty do produkcji elementu zderzeniowego – S235 JR lub S355 w zależności od potrzeb
  • Szerokość i długość minimalna fundamentu – 800x800 mm
  • Napęcia sterownicze – 24 V DC dla oświetlenia
  • Napęd konstrukcji blokującej – nie występuje
  • Czas cyklu – nie występuje
  • System zadawania komend – nie występuje
  • Sterowanie ręczne – nie występuje
  • Dopuszczalne obciążenie osi – nie występuje
  • System odwadniający – nie jest wymagany
  • Wykończenie konstrukcji – cynkowana część zderzeniowa; opcjonalnie elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo); opcjonalne oświetlenie słupka dla zapewnienia większej widoczności.

Bramy antyterrorystyczne samonośne

Brama zderzeniowa samonośna jest zaprojektowana z myślą o zabezpieczeniu wjazdu na obiekty specjalne przed pojazdami niepowołanymi bądź stwarzającymi niebezpieczeństwo. Urządzenie cechuje się małym prześwitem pod szyną jezdną bramy a konstrukcja jak sama nazwa mówi jest samonośna. Konstrukcja skrzydła wykonana jest z grubościennych profili stalowych dobranych na potrzeby zderzeniowe, słupy natomiast są skonstruowane z materiałów typu HEB, dwuteowników oraz profili stalowych zamkniętych, grubościennych. Brama zderzeniowa posiada dodatkowo specjalne elementy biorące udział w blokowaniu przejazdu przy ewentualnym uderzeniu. System sterowania bramą może być podłączony do dowolnego systemu zarządzającego obiektem. W standardzie brama wyposażona jest w przewodowy pulpit sterujący dla strażnika, który należy umieścić w strażnicy bądź pomieszczeniu odpowiedzialnym za kontrolę dostępu.

Dane techniczne
  • Szerokość – od 3 do 6 metrów
  • Odporność na uderzenie – stopień projektowanego bezpieczeństwa K12 (7500 kg@80km/h)
  • Wysokość elementu blokującego – belka zderzeniowa złożona z kilku członów ; strefa uderzeniowa zaprojektowana do wysokości 1100 mm od poziomu zero
  • Głębokość fundamentu – 800 mm
  • Funkcja szybkiego działania awaryjnego (EFO EFC) – brama szybka, działanie EFC (Emergency Fast Closing) oparte na wymuszonym zamknięciu poprzez przytrzymanie specjalnego przycisku, pozostałe zabezpieczenia w tym trybie pozostają całkowicie zignorowane
  • Silnik – 1–fazowy inwerter wyposażony w trójfazowy silnik max. 2.2 kW
  • Napięcia sterownicze – 24 V DC
  • Napęd konstrukcji blokującej – elektromechaniczny
  • Czas cyklu – zamykanie / otwieranie do 0.66 m/s
  • System zadawania komend – w standardzie aluminiowy pulpit sterujący na przewodach; opcjonalnie każdy inny dowolnie wybrany system
  • Sterowanie ręczne – tak, odblokowanie skrzydła i przesuwanie manualne
  • Dopuszczalne obciążenie osi – 30 t w standardzie
  • System odwadniający – nie jest wymagany
  • Wykończenia konstrukcji – wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo; elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo); opcjonalnie czerwone odblaskowe pasy dla ostrzegania
  • Elementy ostrzegawcze – opcjonalnie czerwone pasy odblaskowe dla ostrzegania; semafor drogowy
  • Jednostka sterująca – inwerterowa płyta główna z procesorem sterującym
  • Detektor pętli indukcyjnej – detektor pętli 2 kanałowy z funkcją bezpieczeństwa – opcja dodatkowo płatna (opcjonalna dowolna konfiguracja funkcji)

Bramy antyterrorystyczne torowiskowe

Brama zderzeniowa typu FORTRESS jest zaprojektowana z myślą o zabezpieczeniu wjazdu obiektów specjalnych przed pojazdami niepowołanymi bądź stwarzającymi niebezpieczeństwo. Urządzenie cechuje się szybką i elastyczną pracą dzięki zastosowaniu napędu wyposażonego w inwerter natomiast przełożenie siły na skrzydło odbywa się przez tradycyjne koło zębate z listwą liniową. Konstrukcja skrzydła wykonana jest z grubościennych profili stalowych dobranych na potrzeby zderzeniowe, słupy natomiast są skonstruowane z materiałów typu HEB, dwuteowników oraz profili stalowych zamkniętych, grubościennych. Brama zderzeniowa posiada dodatkowo specjalne elementy biorące udział w blokowaniu przejazdu przy ewentualnym uderzeniu. System sterowania bramą może być podłączony do dowolnego systemu zarządzającego obiektem. W standardzie brama wyposażona jest w przewodowy pulpit sterujący dla strażnika, który należy umieścić w strażnicy bądź pomieszczeniu odpowiedzialnym za kontrolę dostępu.

Dane techniczne
  • Szerokość – od 3 do 6 metrów
  • Odporność na uderzenie – stopień projektowanego bezpieczeństwa K12 (7500 kg@80km/h)
  • Wysokość elementu blokującego – belka zderzeniowa złożona z kilku członów; strefa uderzeniowa zaprojektowana do wysokości 1100 mm od poziomu zero
  • Głębokość fundamentu – 800 mm
  • Funkcja szybkiego działania awaryjnego (EFO – EFC) – brama szybka, działanie EFC (Emergency Fast Closing) oparte na wymuszonym zamknięciu poprzez przytrzymanie specjalnego przycisku, pozostałe zabezpieczenia w tym trybie pozostają całkowicie zignorowane
  • Silnik – 1–fazowy inwerter wyposażony w trójfazowy silnik max. 2.2 kW
  • Napięcia sterownicze – 24 V DC
  • Napęd konstrukcji blokującej – elektromechaniczny
  • Czas cyklu – zamykanie / otwieranie do 0.66 m/s
  • System zadawania komend – w standardzie aluminiowy pulpit sterujący na przewodach; opcjonalnie każdy inny dowolnie wybrany system
  • Sterowanie ręczne – tak, odblokowanie skrzydła i przesuwanie manualne
  • Dopuszczalne obciążenie osi – 30 t w standardzie
  • System odwadniający – nie jest wymagany
  • Wykończenia konstrukcji – wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo; elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo) ; opcjonalnie czerwone odblaskowe pasy dla ostrzegania
  • Elementy ostrzegawcze – opcjonalnie czerwone pasy odblaskowe dla ostrzegania; semafor drogowy
  • Jednostka sterująca – inwerterowa płyta główna z procesorem sterującym
  • Detektor pętli indukcyjnej – detektor pętli 2 kanałowy z funkcją bezpieczeństwa – opcja dodatkowo płatna (opcjonalna dowolna konfiguracja funkcji)

Szlabany antyterrorystyczne Dual HSRAB

Szlaban antyterrorystyczny typu DUAL HSRAB jest konstrukcją zabezpieczającą obiekty specjalne i strategiczne. Zasilany jest z osobnej szafy sterowniczej zawierającej zasilacz hydrauliczny HPU oraz układ sterowania PLC. Całość zasilana jest napięciem trzyfazowym 400V 50Hz. Konstrukcja ramienia została wykonana z grubościennych profili stalowych wyposażonych wewnątrz w liny stalowe. Pozostałe elementy takie jak słupy wykonano ze stalowych kształtowników takich jak HEB’y, dwuteowniki. Każdy szlaban posiada szafę umieszczoną bezpośrednio na słupie napędowym ramienia lub na żądanie szafa znajduje się w pewnej odległości od szlabanu. Siłownik hydrauliczny mocowany jest do specjalnych uszu których jedna para znajduje się pod spodem ramienia szlabanu w obudowie słupa natomiast druga para umieszczona jest na podstawie słupa zawiasowego w specjalnej obudowie. System sterowania szlabanem może być podłączony do dowolnego systemu zarządzającego obiektem. W standardzie szlaban wyposażony jest w przewodowy pulpit sterujący dla strażnika, który należy umieścić w strażnicy bądź pomieszczeniu odpowiedzialnym za kontrolę dostępu.

Dane techniczne
  • Szerokość – od 3 do 6 metrów
  • Odporność na uderzenie – stopień projektowanego bezpieczeństwa K12 (7500 kg@80km/h)
  • Wysokość elementu blokującego – 400 mm zawieszone na wysokości 910 mm
  • Głębokość fundamentu – 800 mm
  • Funkcja szybkiego działania awaryjnego (EFO) – niedostępna w tym produkcie ze względów bezpieczeństwa użytkowania
  • Silnik – 415 V AC 3–fazowy 50 Hz, 4 kW
  • Napięcia sterownicze – 24 V DC
  • Napęd konstrukcji blokującej – hydrauliczny HPU
  • Czas cyklu – podnoszenie około 13 sekund / opuszczanie około 9 sekund
  • System zadawania komend – w standardzie aluminiowy pulpit sterujący na przewodach; opcjonalnie każdy inny dowolnie wybrany system
  • Sterowanie ręczne – tak, zintegrowana pompa hydrauliczna ręczna do pracy w przypadku awarii zasilania / praca w trybie awaryjnym
  • Dopuszczalne obciążenie osi – dowolne , dyktuje wykonanie jezdni przez Wykonawcę
  • System odwadniający – tak, komora siłownika obniżona względem gruntu
  • Wykończenia konstrukcji – wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo; elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo); czerwone pasy odblaskowe na ramieniu zderzeniowym
  • Elementy ostrzegawcze – czerwone pasy odblaskowe na ramieniu + opcjonalne lampki ostrzegawcze
  • Jednostka sterująca – stalowa wzmocniona szafa HPU IP54, szafa wewnętrzna ze sterowaniem IP66; wymiary standardowej szafy 800x600 H=1800 mm; waga kompletnej szafy ok. 280 kg
  • Detektor pętli indukcyjnej – detektor pętli 2 kanałowy z funkcją bezpieczeństwa – opcja dodatkowo płatna (opcjonalna dowolna konfguracja funkcji)

Szlabany antyterrorystyczne Single HSRAB

Szlaban antyterrorystyczny typu SINGLE HSRAB jest konstrukcją zabezpieczającą obiekty specjalne i strategiczne. Zasilany jest z osobnej szafy sterowniczej zawierającej zasilacz hydrauliczny HPU oraz układ sterowania PLC. Całość zasilana jest napięciem trzyfazowym 400V 50Hz. Konstrukcja ramienia została wykonana z grubościennych profili stalowych wyposażonych wewnątrz w liny stalowe. Pozostałe elementy takie jak słupy wykonano ze stalowych kształtowników takich jak HEB’y, dwuteowniki. Każdy szlaban posiada szafę umieszczoną bezpośrednio na słupie napędowym ramienia lub na żądanie szafa znajduje się w pewnej odległości od szlabanu. Siłownik hydrauliczny mocowany jest do specjalnych uszu których jedna para znajduje się pod spodem ramienia szlabanu w obudowie słupa natomiast druga para umieszczona jest na podstawie słupa zawiasowego w specjalnej obudowie. System sterowania szlabanem może być podłączony do dowolnego systemu zarządzającego obiektem. W standardzie szlaban wyposażony jest w przewodowy pulpit sterujący dla strażnika, który należy umieścić w strażnicy bądź pomieszczeniu odpowiedzialnym za kontrolę dostępu.

Dane techniczne
  • Szerokość – od 3 do 6 metrów
  • Odporność na uderzenie – stopień projektowanego bezpieczeństwa K12 (7500 kg@80km/h)
  • Wysokość elementu blokującego – 400 mm zawieszone na wysokości 910 mm
  • Głębokość fundamentu – 800 mm
  • Funkcja szybkiego działania awaryjnego (EFO) – niedostępna w tym produkcie ze względów bezpieczeństwa użytkowania
  • Silnik – 415 V AC 3–fazowy 50 Hz, 4 kW
  • Napięcia sterownicze – 24 V DC
  • Napęd konstrukcji blokującej – hydrauliczny HPU
  • Czas cyklu – podnoszenie około 13 sekund / opuszczanie około 9 sekund
  • System zadawania komend – w standardzie aluminiowy pulpit sterującej na przewodach; opcjonalnie każdy inny dowolnie wybrany system
  • Sterowanie ręczne – tak, zintegrowana pompa hydrauliczna ręczna do pracy w przypadku awarii zasilania / praca w trybie awaryjnym
  • Dopuszczalne obciążenie osi – dowolne , dyktuje wykonanie jezdni przez Wykonawcę
  • System odwadniający – tak, komora siłownika obniżona względem gruntu
  • Wykończenia konstrukcji – wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo; elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo); czerwone pasy odblaskowe na ramieniu zderzeniowym
  • Elementy ostrzegawcze – czerwone pasy odblaskowe na ramieniu + opcjonalne lampki ostrzegawcze
  • Jednostka sterująca – stalowa wzmocniona szafa HPU IP54, szafa wewnętrzna ze sterowaniem IP66; wymiary standardowej szafy 800x600 H=1800 mm; waga kompletnej szafy ok. 280 kg
  • Detektor pętli indukcyjnej – detektor pętli 2 kanałowy z funkcją bezpieczeństwa – opcja dodatkowo płatna (opcjonalna dowolna konfguracja funkcji)

Szlabany antyterrorystyczne SL-BOOM

Bariera SL-BOOM to przesuwna bariera drogowa dostępna w wersji manualnej lub automatycznej. Pozwala na blokowanie dużych wjazdów (podobnie jak brama samonośna) z ta zasadniczą różnicą że jest produktem zabezpieczającym mogącym brać udział w zderzeniu. Bariera posiada trwałą konstrukcję z grubościennych profili półzamkniętych i zamkniętych. Moduły komunikacyjne pozwalają na połączenie z systemem alarmowym oraz zintegrowanymi systemami bezpieczeństwa. Bariera może być konfigurowana dobrowolnie (pętla indukcyjna, fotokomórki, integracja z systemem bezpieczeństwa itd.)

Dane techniczne
  • Szerokość – od 3 do 10 metrów
  • Odporność na uderzenie – zgodnie z projektowanym stopniem bezpieczeństwa
  • Wysokość elementu blokującego – od 120mm do 400 mm zawieszone na wysokości 910 mm (standardowo)
  • Głębokość fundamentu – 800 mm
  • Funkcja szybkiego działania awaryjnego (EFO) – niedostępna w tym produkcie
  • Silnik –
  • Napięcia sterownicze –
  • Napęd konstrukcji blokującej –
  • Czas cyklu –
  • System zadawania komend –
  • Sterowanie ręczne – tak, szlaban manualny względnie odblokowanie napędu przy zaniku napięcia
  • Dopuszczalne obciążenie osi –
  • System odwadniający – nie dotyczy
  • Wykończenia konstrukcji – wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo; elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo)
  • Elementy ostrzegawcze –
  • Jednostka sterująca –
  • Detektor pętli indukcyjnej –

Kolczatka nawierzchniowa

Kolczatka nawierzchniowa GROUND SPIKES jest konstrukcją umożliwiającą w łatwy i szybki sposób zabezpieczenie zagrożonych obszarów i stref obiektów specjalnych przed pojazdami niepowołanymi bądź stwarzającymi niebezpieczeństwo. Wykonanie standardowe to ocynk ogniowy. Opcjonalnie można wykonać malowanie proszkowe w dowolnym standardowym kolorze z palety RAL (głównie pokrywa na żółto i kolce/noże na czerwono). Konstrukcja kolczatki wykonana jest z pokrywy w postaci blachy ryflowanej, gatunkowej stali a kolce to wał z nożami tnącymi (można wybrać kolce lub noże płaskie). Pozostałe podzespoły zależne są od konfiguracji zamówienia. Kolczatki SPIKES mogą zostać wyposażone dodatkowo w następujące elementy : dźwignia do sprzęgania ze szlabanem, mechanizm grawitacyjny podnoszenia zębów (jednostronna) i wiele innych.

Dane techniczne
  • Wysokość ostrza tnącego – od 30 do 200 mm
  • Odporność na uderzenie –
  • Wysokość elementu blokującego –
  • Głębokość fundamentu –
  • Gatunek stali użyty do produkcji elementu zderzeniowego S235JR lub S355 w zależności od potrzeb
  • Szerokość i długość minimalna fundamentu –
  • Napięcia sterownicze –
  • Napęd konstrukcji blokującej – możliwy w przypadku kolczatki grawitacyjnej; – możliwy w przypadku sprzężenia kolczatki ze szlabanem
  • Czas cyklu – nie występuje
  • System zadania komend – dostępny w przypadku sprzęgnięcia kolczatki ze szlabanem
  • Sterowanie ręczne – dźwignia do podnoszenia i opuszczania ostrzy
  • Dopuszczalne obciążenie osi – nie występuje
  • System odwadniający – nie jest wymagany
  • Wykończenia konstrukcji – cynkowana część zderzeniowa; opcjonalnie elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo); opcjonalne oświetlenie słupka dla zapewnienia większej widoczności

Kolczatka podziemna

Kolczatka podziemna UNDERGROUND SPIKES jest konstrukcją umożliwiającą w łatwy i szybki sposób zabezpieczenie zagrożonych obszarów i stref obiektów specjalnych przed pojazdami niepowołanymi bądź stwarzającymi niebezpieczeństwo. Wykonanie standardowe to ocynk ogniowy. Opcjonalnie można wykonać malowanie proszkowe w dowolnym standardowym kolorze z palety RAL (można malować pokrywę oraz ostrza). Konstrukcja kolczatki wykonana jest z podziemnej obudowy, pokrywy z blachy ryflowanej, wału napędowego łożyskowanego na którym znajdują się kolce (ostrza). Kolczatki spikes mogą zostać wyposażone dodatkowo w następujące elementy : dźwignia do sprzęgania ze szlabanem, mechanizm grawitacyjny podnoszenia zębów i wiele innych.

Dane techniczne
  • Wysokość ostrza tnącego – od 30 do 200 mm
  • Odporność na uderzenie –
  • Wysokość elementu blokującego –
  • Głębokość fundamentu –
  • Gatunek stali użyty do produkcji elementu zderzeniowego S235JR lub S355 w zależności od potrzeb
  • Szerokość i długość minimalna fundamentu – 800x800 mm
  • Napięcia sterownicze –
  • Napęd konstrukcji blokującej – możliwy w przypadku kolczatki grawitacyjnej; możliwy w przypadku sprzężenia kolczatki ze szlabanem
  • Czas cyklu – nie występuje
  • System zadania komend – dostępny w przypadku sprzęgnięcia kolczatki ze szlabanem
  • Sterowanie ręczne – dźwignia do podnoszenia i opuszczania ostrzy
  • Dopuszczalne obciążenie osi – nie występuje
  • System odwadniający – nie jest wymagany
  • Wykończenia konstrukcji – cynkowana część zderzeniowa; opcjonalnie elementy powlekane elektrostatycznie (malowane proszkowo); opcjonalne oświetlenie słupka dla zapewnienia większej widoczności