telefonZapytania ofertowe

Bramy przesuwne

Bramy przesuwne samonośne dla domu

Brama SAMONOŚNA DOMOWA jest flagowym produktem wśród bram stosowanych zarówno w przemyśle jak i do zamykania obiektów prywatnych. Bramy domowe produkowane w B&K posiadają „korzenie” bram przemysłowych co zapewnia im wieloletnią trwałość oraz bardzo wysoką kulturę pracy. Konstrukcja bramy samonośnej wykonana jest z wysokiej jakości stali a całość jest cynkowana ogniowo i malowana proszkowo w standardowe kolory z palety RAL. Na zamówienie są również dostępne indywidualne wersje malowania oraz w samym ocynku. Brama ta cechuje się brakiem elementów jezdnych co pozwala zastosować możliwie najmniejszy prześwit dolny (pod bramą) oraz standardową w konstrukcji przeciwwagą tzw. „ogonem”. Bramy samonośne w wersji automatycznej są w pełni wyposażone w wysokiej jakości elektronikę.

Dane techniczne
  • Maksymalna szerokość wjazdu – 10 m
  • Maksymalna wysokość bram – 2.4 m
  • Wypełnienie standardowe - profil 25x25 lub dowolne do ustalenia
  • Cynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe
  • Jednostka napędowa – ROGER BRUSHLESS / FAAC / BENINCA / BFT
  • Zasilanie główne 230VAC 50Hz
  • Bariery na podczerwień (fotokomórki)
  • Oświetlenie ostrzegawcze w postaci lampy błyskowej LED
  • Certyfikat CE
  • Konstrukcja pozwalająca regulować pracę oraz położenie skrzydła bramy
  • Produkt pod testach fabrycznych FAT
  • Sterowanie bramą za pomocą pilotów będących elementem standardowego wyposażenia
  • Dowolne konfigurowanie produktu zgodnie z potrzebami klienta
Wyposażenie
  • Dodatkowe pulpity sterujące
  • Klawiatury numeryczne na słupku lub zamontowane na słupie bramy
  • Stacyjka kluczykowa OTWÓRZ-ZATRZYMAJ-ZAMKNIJ
  • Dodatkowe linie fotokomórek
  • Awaryjny stop bezpieczeństwa (grzybek)
  • Detekcja pojazdów poprzez pętle indukcyjne (LOOP detector)
  • Semafor LED czerwono/zielony na słupie bramy lub osobnym słupku
  • Moduł GSM dla zdalnego zarządzania bramą
  • Zestaw listew bezpieczeństwa SENTIR SAFETY EDGES
  • System LPR umożliwiający skanowanie tablic rejestracyjnych pojazdów
  • Uchwyty do ręcznego otwierania bramy (dla bram manualnych)
  • Uszy pod kłódkę (do zamykania bram manualnych)

Bramy przesuwne samonośne dla przemysłu

Brama SAMONOŚNA PRZEMYSŁOWA jest produktem wielkogabarytowym, w przypadku zamykania dużego przejazdu wymaga dużo miejsca i ma masywną konstrukcję. Konstrukcja bramy samonośnej przemysłowej wykonana jest ze stali wysokiej jakości a dobór profili jest starannie dokonany przez zespół inżynierów. Konstrukcja jest w pełni zabezpieczona ocynkiem ogniowym oraz opcjonalnie malowana proszkowo na standardowy kolor z palety RAL. Bramy te posiadają wysokiej klasy elektronikę w zależności od wersji – w przypadku automatyzacji są wyposażone w kurtyny optyczne (fotokomórki), lampę ostrzegawczą oraz markowy siłownik. Bramy samonośne cechuje bardzo płynna praca z możliwością regulacji wielu jej parametrów a najwyższej jakości technologia gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania co potwierdza certyfikat CE.

Dane techniczne
  • Maksymalna szerokość wjazdu – 20 m
  • Maksymalna wysokość bram – 2.4 m
  • Minimalny prześwit pomiędzy bramą a nawierzchnią – 100-120 mm
  • Wypełnienie standardowe - profil 25x25 lub dowolne do ustalenia
  • Cynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe
  • Jednostka napędowa – ROGER BRUSHLESS / FAAC / BENINCA / BFT
  • Zasilanie główne 230VAC 50Hz
  • Bariery na podczerwień (fotokomórki)
  • Oświetlenie ostrzegawcze w postaci lampy błyskowej LED
  • Certyfkat CE
  • Produkt pod testach fabrycznych FAT
  • Sterowanie bramą za pomocą pilotów będących elementem standardowego wyposażenia
  • Dowolne konfigurowanie produktu zgodnie z potrzebami klienta
Wyposażenie
  • Dodatkowe pulpity sterujące
  • Klawiatury numeryczne na słupku lub zamontowane na słupie bramy
  • Stacyjka kluczykowa OTWÓRZ-ZATRZYMAJ-ZAMKNIJ
  • Dodatkowe linie fotokomórek
  • Awaryjny stop bezpieczeństwa (grzybek)
  • Detekcja pojazdów poprzez pętle indukcyjne (LOOP detector)
  • Semafor LED czerwono/zielony na słupie bramy lub osobnym słupku
  • Moduł GSM dla zdalnego zarządzania bramą
  • Zestaw listew bezpieczeństwa SENTIR SAFETY EDGES
  • System LPR umożliwiający skanowanie tablic rejestracyjnych pojazdów
  • Uchwyty do ręcznego otwierania bramy (dla bram manualnych)
  • Uszy pod kłódkę (do zamykania bram manualnych)

Bramy przesuwne torowiskowe dla domu

Brama PRZESUWNA TOROWISKOWA pozwala nam na zamknięcie dużo szerszego wjazdu niż szerokość pojedynczego skrzydła co odróżnia te bramy od tradycyjnych bram przesuwnych samonośnych jednoskrzydłowych. Brama domowa na torowisku cechuje się przede wszystkim ilością wymaganego miejsca jakie jest potrzebne na zaparkowanie skrzydeł przy pełnym otwarciu bramy. Bramy przesuwne torowiskowe poruszają się po szynach jezdnych nawierzchniowych lub zatapianych zależnie od potrzeb klienta oraz możliwości finansowych inwestycji. Bramy te cechuje bardzo płynna praca z możliwością regulacji wielu jej parametrów a najwyższej jakości technologia gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania co potwierdza certyfikat CE.

Dane techniczne
  • Maksymalna szerokość wjazdu – 10 m
  • Maksymalna wysokość bram – 2.4 m
  • Minimalny prześwit pomiędzy bramą a nawierzchnią – 50mm
  • Wypełnienie standardowe - profil 25x25 lub dowolne do ustalenia
  • Cynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe
  • Jednostka napędowa – ROGER BRUSHLESS / FAAC / BENINCA / BFT oraz inne
  • Zasilanie główne 230VAC 50Hz
  • Bariery na podczerwień (fotokomórki)
  • Oświetlenie ostrzegawcze w postaci lampy błyskowej LED
  • Certyfkat CE
  • Konstrukcja pozwalająca regulować pracę oraz położenie skrzydła bramy
  • Produkt pod testach fabrycznych FAT
  • Sterowanie bramą za pomocą pilotów będących elementem standardowego wyposażenia
  • Dowolne konfigurowanie produktu zgodnie z potrzebami klienta
  • Torowisko typu CCL (płaskownik + wałek) lub torowisko typu S10 (wtapiane w podłoże , kształt szyny kolejowej)
Wyposażenie
  • Dodatkowe pulpity sterujące
  • Klawiatury numeryczne na słupku lub zamontowane na słupie bramy
  • Stacyjka kluczykowa OTWÓRZ-ZATRZYMAJ-ZAMKNIJ
  • Dodatkowe linie fotokomórek
  • Awaryjny stop bezpieczeństwa (grzybek)
  • Detekcja pojazdów poprzez pętle indukcyjne (LOOP detector)
  • Semafor LED czerwono/zielony na słupie bramy lub osobnym słupku
  • Moduł GSM dla zdalnego zarządzania bramą
  • Zestaw listew bezpieczeństwa SENTIR SAFETY EDGES
  • System LPR umożliwiający skanowanie tablic rejestracyjnych pojazdów
  • Uchwyty do ręcznego otwierania bramy (dla bram manualnych)
  • Uszy pod kłódkę (do zamykania bram manualnych)

Bramy przesuwne torowiskowe dla przemysłu

Brama PRZESUWNA TOROWISKOWA PRZEMYSŁOWA różni się od tradycyjnych bram przesuwnych samonośnych jednoskrzydłowych brakiem „ogona” – przeciwwagi. Brama przemysłowa na torowisku cechuje się przede wszystkim ilością wymaganego miejsca jakie jest potrzebne na zaparkowanie skrzydeł przy pełnym otwarciu bramy. Bramy przesuwne torowiskowe poruszają się po szynach jezdnych nawierzchniowych lub zatapianych zależnie od potrzeb klienta oraz możliwości finansowych inwestycji. Zależnie od wybranego torowiska również koła jezdne są dobrane zgodnie z potrzebami. Konstrukcja posiada duże przekroje profili zamkniętych oraz automatykę pozwalającą na pracę z dużym ciężarem własnym skrzydła. Bramy te cechuje bardzo płynna praca z możliwością regulacji wielu jej parametrów a najwyższej jakości technologia gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania co potwierdza certyfikat CE.

Dane techniczne
  • Maksymalna szerokość wjazdu – 25 m
  • Maksymalna wysokość bram – 2 m
  • Minimalny prześwit pomiędzy bramą a nawierzchnią – 40 mm
  • Wypełnienie standardowe - profil 25x25 lub dowolne do ustalenia
  • Oryginalny i niepowtarzalny układ przełożenia napędu (mechanizm teleskopowy)
  • Oświetlenie ostrzegawcze w postaci lampy błyskowej LED
  • Certyfikat CE
  • Cynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe
  • Jednostka napędowa – ROGER BRUSHLESS / FAAC / BENINCA / BFT
  • Zasilanie główne 230VAC 50Hz
  • Bariery na podczerwień (fotokomórki)
  • Produkt pod testach fabrycznych FAT
  • Sterowanie bramą za pomocą pilotów będących elementem standardowego wyposażenia
  • Dowolne konfigurowanie produktu zgodnie z potrzebami klienta
Wyposażenie
  • Pulpity sterujące
  • Klawiatury numeryczne na słupku lub zamontowane na słupie bramy
  • Stacyjka kluczykowa OTWÓRZ-ZATRZYMAJ-ZAMKNIJ
  • Dodatkowe linie fotokomórek
  • Awaryjny stop bezpieczeństwa (grzybek)
  • Uchwyty do ręcznego otwierania bramy (dla bram manualnych)
  • Uszy pod kłódkę (do zamykania bram manualnych)
  • Detekcja pojazdów poprzez pętle indukcyjne (LOOP detector)
  • Semafor LED czerwono/zielony na słupie bramy lub osobnym słupku
  • Moduł GSM dla zdalnego zarządzania bramą
  • Zestaw listew bezpieczeństwa SENTIR SAFETY EDGES
  • System LPR umożliwiający skanowanie tablic rejestracyjnych pojazdów

Bramy przesuwne teleskopowe dla domu

Brama TELESKOPOWA DOMOWA pozwala nam na zamknięcie dużo szerszego wjazdu niż szerokość pojedynczego skrzydła co odróżnia te bramy od tradycyjnych bram przesuwnych jednoskrzydłowych. Rozróżniamy bramy teleskopowe samonośne i torowiskowe. Brama teleskopowa domowa na torowisku cechuje się przede wszystkim ilością wymaganego miejsca jakie jest potrzebne na zaparkowanie skrzydeł przy pełnym otwarciu bramy. Bramy torowiskowe poruszają się po szynach jezdnych nawierzchniowych lub zatapianych zależnie od potrzeb klienta oraz możliwości finansowych inwestycji. Układ przeniesienia napędu również jest dostosowany do projektu i odbywa się za sprawą liny stalowej lub łańcucha. Bramy teleskopowe torowiskowe cechuje bardzo płynna praca z możliwością regulacji wielu jej parametrów a najwyższej jakości technologia gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania co potwierdza certyfikat CE. Każdy projekt bramy teleskopowej jest od podstaw opracowany przez Nasz zespół inżynierów tak aby sprostać wymaganiom odbiorcy.

Dane techniczne
  • Maksymalna szerokość wjazdu – 8 m
  • Maksymalna wysokość bram – 2 m
  • Minimalny prześwit pomiędzy bramą a nawierzchnią – 40 mm (torowisko) ; 90 mm (samonośna)
  • Wypełnienie standardowe - profil 25x25 lub dowolne do ustalenia
  • Oryginalny i niepowtarzalny układ przełożenia napędu (mechanizm teleskopowy)
  • Oświetlenie ostrzegawcze w postaci lampy błyskowej LED
  • Certyfikat CE
  • Cynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe
  • Jednostka napędowa – ROGER BRUSHLESS / FAAC / BENINCA / BFT
  • Zasilanie główne 230VAC 50Hz
  • Bariery na podczerwień (fotokomórki)
  • Produkt pod testach fabrycznych FAT
  • Sterowanie bramą za pomocą pilotów będących elementem standardowego wyposażenia
  • Dowolne konfigurowanie produktu zgodnie z potrzebami klienta
Wyposażenie
  • Pulpity sterujące
  • Klawiatury numeryczne na słupku lub zamontowane na słupie bramy
  • Stacyjka kluczykowa OTWÓRZ-ZATRZYMAJ-ZAMKNIJ
  • Dodatkowe linie fotokomórek
  • Awaryjny stop bezpieczeństwa (grzybek)
  • Uchwyty do ręcznego otwierania bramy (dla bram manualnych)
  • Uszy pod kłódkę (do zamykania bram manualnych)
  • Detekcja pojazdów poprzez pętle indukcyjne (LOOP detector)
  • Semafor LED czerwono/zielony na słupie bramy lub osobnym słupku
  • Moduł GSM dla zdalnego zarządzania bramą
  • Zestaw listew bezpieczeństwa SENTIR SAFETY EDGES
  • System LPR umożliwiający skanowanie tablic rejestracyjnych pojazdów

Bramy przesuwne teleskopowe dla przemysłu

Brama TELESKOPOWA PRZEMYSŁOWA pozwala nam na zamknięcie dużo szerszego wjazdu niż szerokość pojedynczego skrzydła co odróżnia te bramy od tradycyjnych bram przesuwnych jednoskrzydłowych. Bramy teleskopowe przemysłowe również dzielimy na torowiskowe i samonośne. Rozróżnia je ilość miejsca potrzebnego na „zaparkowanie” bramy po pełnym otwarciu; prędkość otwierania/zamykania oraz kultura pracy. Bramy teleskopowe na torowisku pozwalają nam na wiele możliwości poczynając od wyboru torowiska od czego zależna jest konstrukcja, sposobu przełożenia napędu (łańcuch lub lina stalowa) kończąc na  ilości skrzydeł z których zbudowane jest urządzenie. Najwyższej jakości technologia gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania co potwierdza certyfikat CE. Każdy projekt bramy teleskopowej jest od podstaw opracowany przez Nasz zespół inżynierów tak aby sprostać wymaganiom odbiorcy.

Dane techniczne
  • Maksymalna szerokość wjazdu – 30 m
  • Maksymalna wysokość bram – 2 m
  • Minimalny prześwit pomiędzy bramą a nawierzchnią – 40 mm (torowisko) ; 110 mm (samonośna)
  • Wypełnienie standardowe - profil 25x25 lub dowolne do ustalenia
  • Oryginalny i niepowtarzalny układ przełożenia napędu (mechanizm teleskopowy)
  • Oświetlenie ostrzegawcze w postaci lampy błyskowej LED
  • Certyfikat CE
  • Cynkowanie ogniowe i malowanie proszkowe
  • Jednostka napędowa – ROGER BRUSHLESS / FAAC / BENINCA / BFT
  • Zasilanie główne 230VAC 50Hz
  • Bariery na podczerwień (fotokomórki)
  • Produkt pod testach fabrycznych FAT
  • Sterowanie bramą za pomocą pilotów będących elementem standardowego wyposażenia
  • Dowolne konfigurowanie produktu zgodnie z potrzebami klienta
Wyposażenie
  • Pulpity sterujące
  • Klawiatury numeryczne na słupku lub zamontowane na słupie bramy
  • Stacyjka kluczykowa OTWÓRZ-ZATRZYMAJ-ZAMKNIJ
  • Dodatkowe linie fotokomórek
  • Awaryjny stop bezpieczeństwa (grzybek)
  • Uchwyty do ręcznego otwierania bramy (dla bram manualnych)
  • Uszy pod kłódkę (do zamykania bram manualnych)
  • Detekcja pojazdów poprzez pętle indukcyjne (LOOP detector)
  • Semafor LED czerwono/zielony na słupie bramy lub osobnym słupku
  • Moduł GSM dla zdalnego zarządzania bramą
  • Zestaw listew bezpieczeństwa SENTIR SAFETY EDGES
  • System LPR umożliwiający skanowanie tablic rejestracyjnych pojazdów

Bramy przesuwne lotniskowe

Bramy JETGATE to produkt przeznaczony dla zamykania przejazdów na lotniskach. Cechuje je przede wszystkim bardzo duża odporność na warunki atmosferyczne, głównie panujące na lotnisku podmuchy wiatru. Konstrukcja przeważnie składa się ze skręcanych segmentów które można wymienić w przypadku uszkodzenia pewnej części skrzydła. Brama posiada podwójne torowisko które przypomina swym wyglądem tory kolejowe. Produkt oczywiście posiada certyfikat CE oraz jest poddany testom fabrycznym. Brama lotniskowa jest konstruowana zgodnie z potrzebami i wymaganiami klienta końcowego. W naszym portfolio znajdują się bramy o światłach przejazdu powyżej 100 m !

Dane techniczne
  • Maksymalna szerokość wjazdu – ustalana indywidualnie !
  • Maksymalna wysokość bram – 6 m
  • Minimalny prześwit pomiędzy bramą a nawierzchnią – około 50 mm
  • Wypełnienie standardowe - profil 25x25 lub dowolne do ustalenia
  • Napędy konstruowane indywidualnie zgodnie z potrzebami
  • Oświetlenie ostrzegawcze w postaci lampy ostrzegawczej typu „kogut”
  • Certyfikat CE
  • Cynkowanie ogniowe
  • Syrena ostrzegawcza
  • Zasilanie główne 230VAC 50Hz
  • Bariery na podczerwień (fotokomórki)
  • Produkt pod testach fabrycznych FAT
  • Dowolne konfigurowanie produktu zgodnie z potrzebami klienta
Wyposażenie
  • Pulpity sterujące
  • Stacyjka kluczykowa OTWÓRZ-ZATRZYMAJ-ZAMKNIJ
  • Dodatkowe linie fotokomórek
  • Awaryjny stop bezpieczeństwa (grzybek)
  • Uszy pod kłódkę
  • Semafor LED czerwono/zielony na słupie bramy lub osobnym słupku
  • Zestaw listew bezpieczeństwa SENTIR SAFETY EDGES

Bramy przesuwne specjalne

Bramy przesuwne specjalne konstruowane są z myślą o zabezpieczeniu wjazdu najbardziej wymagających odbiorców końcowych. Zespół inżynierów dostosowuje każdy detal specjalnie pod klienta. Konstrukcja skrzydła jest projektowana od podstaw, zależnie od przeznaczenia takiej bramy.

Dane techniczne
  • Maksymalna szerokość wjazdu – ustalana indywidualnie !
  • Maksymalna wysokość bram – ustalana indywidualnie !
  • Minimalny prześwit pomiędzy bramą a nawierzchnią – regulowany za pomocą maskownic i elementów dodatkowych
  • Wypełnienie standardowe – dowolne wybrane przez klienta
  • Certyfikat CE
  • Cynkowanie ogniowe
  • Opcjonalnie malowanie proszkowe w wybrany kolor z palety RAL
  • Zasilanie główne 230VAC 50Hz
  • Bariery na podczerwień (fotokomórki)
  • Produkt pod testach fabrycznych FAT
  • Dowolne konfigurowanie produktu zgodnie z potrzebami klienta
Wyposażenie
  • Konfigurowane dowolnie przez klienta, każdy element może zostać włączony w wyposażenie bramy specjalnej